6.01.2007

ispanyol meyhanesinde yapilan kücük hesaplar


bunu ben yazacaktim ben de 1-2 gün evvel aslinda, çok sevgili canim arkadasim tugrul tuzcuoglunun sarkiyi gondermesi ile farketmistin ama "ekşi sözlükten" firfiri benden çok önce yazmis o yüzden direk alinti yapmak istiyorum..

şarkıyı ne zaman dinlesem, sevsem, havaya girsem;

"hey garson, bütün hesaplar benden bu gece, sen de iç, sen de iç
kapat kapıları, kapat kapat, yabancı girmesin"

kısmında yabancılaşıveriyorum.

söz yazarının yüce gönüllülük ve cömertlik içeren
"hey garson, bütün hesaplar benden bu gece, sen de iç, sen de iç"

sözlerinin hemen ardından, vaadinden pişman olmuşcasına,
"kapat kapıları, kapat kapat, yabancı girmesin" demesiyle;

gelecek hesabı öngördüğünü ve hiç değilse "duyan geldi" olmasın diye kapıları kapattırdığını, bunu da dinleyiciye "samimiyetimize zeval gelmesin, ortamın havası bozulmasın" şeklinde aksettirmeye çalıştığını düşünürüm, o anlık şarkıdan bir kopuş yaşarım ardından geri kalan bölümüne konsantre olmaya çalışırım.


yazik bu kadar büyük degerlerimiz hala kücük hesaplar peşindeler.. ilenc olsun timur bey sana.. bir de buraya koydugum fotodaki vakur durusa bak.. "timur abi bi sigara atsana be" desek "valla son sigaram uurcum ya al ama istersen" ayagina yatacak belli..

3 comments:

füruzan said...

çok sevgili canım arkadaşım
ne güzel şeyler yazıyorsun

Anonymous said...

cebinde be$ milyon parasi var mesela diyor "hadi abi icmeye gidelim" sonra hesap gelince tuvalete gidiyor, alman usulu olsa neyse...

bu ispanyollarda usul boyle i$te. mesela pacalari falan da geni$, ispanyol paca.. boyle geni$ insanlar. o gun benim param varsa mesela, giyerim ispanyol paca, icerim kelle paca. yoksa da e$e dosta dayarim hesabi mantigi var. turk toplumunda bunlara yer yok.

Anonymous said...

TITS!!!