5.30.2007

belanisimdisiktimmakinesi

New York - gün gecmiyor ki bos beles insanlarla karsilasmayalim. hos bu blog tutma isi de bos belesligin bir sembolu olsa bu videodaki gibiler daha üst yaradilislar..

hepimizin eline paket lastigi gecince "ekiekiek" diye yaptigi lastigi kulaga firlatip hababam sinifindaki kücük pic gibi gülme eylemini abi cocuguna aldigi legolar ile gelistirerek "makineli tüfenk" e cevirmis.. ben sahidim saniyede 2 tane lastik firlatiyor..

aletin yapimcisi "larry fishmore" "valla gecenlerde nathan geldi.. "babus naber" ayagina yaklasip kulagima cakti lastigi.. nasil irkilmisim.. ben de eve gidip bu aygiti yaptim buradan nathan a seslenmek istiyorum "nathan simdi belani siktim" " larry ye buradan basarilar diliyoruz..

1 comment:

Anonymous said...

makineliyi babam da yapar, sen bi atom bombasi yap bi hidrojen bombasi yapi o legoyla oyle gel benim yanima.

lego da cocuklari $iddede $ey ediyor zaten, sonra bowling for columbine. al i$te bu resmen tamer karadagliya bi ce$it seks tuzagi bu. silah da sonucta mekanik bir hadise ve insanin hayatina kastedebilir, hatta olumlu sonuclanabilir. cok gec olabilir. durdurun.