5.31.2007

taskagitmakas


az evvel arkadasimla tas kagit makas oynarken bilegimin mahvolmasi uzerine nete girerek "yok mu lan oyunda bir kazanma stratejisi bilimsel aciklamasi zamazingosu" dememin üzerine nette "taş kağıt makas cemiyeti" diye bir cemiyet buldum.. abiler ciddi manada bu konu hakkinda konusuyorlar, turnuvalar düzenliyorlar, dünya birincisini seçiyorlar.. şaka yapmiyorum çok ciddiyim. dünyada ne kadar boş beleş adam var lan..!


bu deli divane arkadaslarin arastirmalarina gore nedense oyunda önde olan birey daha sıklıkla makas yapmakta.. bir kazanma sembolu galiba makas. daha bir kendine güvenli.. "agzina sictim o bakimdan makas" diyor olabilirler.. kagit daha az agresif bir oyunda tercih edilirken taş "lan son care tas yapiim belki o zaman kazanirim" demenin bir ürünüymüs.. bunun yaninda arkadaslar stratejiler gelistirmisler.. "gizleme" bu stratejilerden biri.. taş yaparken aniden makasa çevirebiliyorlar.. ama gerçek profesyoneller ki hayret içinde farkettim ki bu oyunu oynayan gerçek profesyoneller var onlar strateji belirlerlemis karsidakinin tepkilerine gore hareket etmezlermiş..

bu arada manyak bir şekilde afrika ülkelerinin vahşiliğinde tam olarak kenya'da dadaslar bu oyunu oynarken makas kagidi keser deyince gercekten abinin elini kesmisler..

her neyse taş kağıt makas tehlikeli bir oyun.. sonucta olan çocuklara oluyor..


2 comments:

füruzan said...

çekiç diyorum ben

Anonymous said...

normalde makas yapip, kar$isinda ta$i gorunce bi anda diger parmaklarini acip kagida ceviren $erefsizlerin oyunudur bu oyun. yaziklar olsun be.