5.31.2007

çocuklariniza bin basarim

Yaşım ilerledikçe etrafımdaki eş ve dostumunda yaşının ilerlediğini geçen gün farkettim. Her zaman ki gibi sabah kahvaltimi yapış gobegime vurup cayimi icerken e maillerime bakiordum ki aniden tanımadiigim birinden bir mail ve yanında bir ataç aldım. Her zamanki gibi tanımadigim insanlardan gelen maillerdeki ataçlara davrandıgım gibi davrandım ve AÇTIM.
Tabii ki mucize beklemiyordum ama boyle rezil seylerle karşılasacagimi dusunmemistim. Staj yaptığım yerden tanıdığım cocuklu insanlarin cocuklarının yaptıkları resimlerden biriydi bu. Simdi acik konusmak gerekirse ben daha iyisini yaparim o resimlerden ve ben asla resimlerimi forwardlamam. babam da forwardlamaz. Acık konusmak gerekirse dedigim gibi ben daha iyi resimler yaparim.. hatta ben hem okuyup hem yazabilirim ve sizin cocuklarınızdan daha hizlı koşabilirim. matematik de yapabilirim açıkcası cocuklarıniza bin basarim ve bu da benim o cocukların yaptıkları resimlere not verme hakkımı dogurur...




Bu resimi gördüğüm anda şok oldum ve varlığıma lanet ettim. Açıkçası traş olmasi gereken bir ev ve pipileri eteklerinin altından sarkan kadınları yaptığı için burcuya çok teşekkürler. hayalet ve gögüs uçları gözüken kadınlarla sana başarılar aptal 1







Evi yamuk yapmışsın idiyot. Yılladır ahmert ışıkara depremden bahsederken sen neredeydin? Kırmızı yeşil ve sarı renklerini bir araya getirip resminde ayrıca bölücü teror orgutu propagandası yapmissin. hay allahim 1












İğrenç.. 1













Bazı gerizekalılar hayallerde yaşıyor. Bir insan göster ki bana kalbi açık kalp ameliyatına hazır şekilde öyle ışardan görünsün. Gerçi en soldakimor arkadaş dışında diğerleri çoktan hayalet olmuş bile. Yine de eğer o alttaki ve yukardeki kıbrıs bayrağı gibi kırmızı şeritler olmasaydı daha iyi bir not verebilirdim 1







Hemen şimdi gidiyorum ve doğru düzgün resimler yapıp insanlara gönderiyorum . ki insanlar gerçek resim neymis gorsunler.

4 comments:

füruzan said...

evet ne demiştim?
aynen tekrar ediyorum.
biliyorsun

bedbug said...

ahahah sesli güldüm..

Anonymous said...

sonucta cocuklar bir ulkenin gelecegidir ve eger boyle davranirsaniz sonra i$te picasso icin avrupaya gitmeniz gerekir ve mona lisa gibi bi$ey olmaz.

van gogh mesela kucukken kulagini kesmi$ ama ailesi fazla ustune gitmemi$; yani cocuk neticede. turk milletinin de ogrenmesi gereken cok $ey var. aileler yavrulara destek olmali.

Burcu SezeR said...

İlk resme istinaden; pipi durumu yani..Bana çok mantıklı geldi..Tüm Burcu'lar böyle olmak zorunda mı?

Çocuklara cinsel eğitim verilmesi konusunda destek bekliyorum ben şahsen..Etek altı pipi...Çok orjinal çok...