8.14.2007

cinsi münasebette bulunma şekilleri

ön münasebet: gencler arasinda ön sevisme de denebilecek bu pozisyon 1612 yilinda kütahyali demirci ustasi izzet tarafindan bulunmustur..

zaten hali hazirda durumu vahim olan beyefendinin tenasul organina karsi hatun kisiyi hazirlamak acisindan bir gorev bilinci icerisinde yapilmalidir. beyefendi dudaklarini hatun kisinin boynuna kulagina ve bilhassa gerdan diye tabir ettigimiz yoresine koyarsa kisa süre zarfinda hatun kişi "hadi bey" diyecek boylelikle mutlu bir izdivac olacaktir..

1714 yilinda cinsel munasebet hakkinda yazilmis cinsi münasebet afyon ve musiki adlı kitabinda "sürmeneli abdullah celebi" ön münasebetin "ne azinda ne cogunda tam kararinda yapilmasi icin bir mumum 1 santim altina bir akce saplanmasini ve o akce yere düsünce esas munasebete gecilmesini ögütlemistir...


cavurlaştıran : bu pozisyon venedikli cavur misyonerler tarafindan ilk kez kuban adi verilen adalarda yapilmak istemis halk bu hareketleri gorunce "bravo bravo" diyerek mütala etmistir.. adi bu yüzden misyoner pozisyonu olarak kalmistir..

bu pozisyonda hanim efendi sirtini yataga yüzünü de allaha vererek beyfendinin üzerine gelmesini temasa eder. arada destek verici "hadi yigidim","beline kuvvet" gibi laflar bulunursa beyfendi daha bir rahatlar ve hanfendiyi mutlu etmeye calisir. yanniz er kişinin yeniçeri ocaginda ogretilen ve şın-i av adi verilen akrobatik hareketlerdeki yetenegi misyoner şeklindeki kabiliyetini percinleyecektir..



ata binme: gayri muslimlerin ozellikle yeni kitadakilerin rodeo olarak adlandirdiklari bu yontem hatun kisilerin en cok begendikleri yontemin basinda gelir.. Yeditepe Zindanlari katibi hamamda bayilan ziya efendinin kaleme aldigina gore bu pozisyonu ilk olarak hatun kişilere soz hakki taniyan godos alamanlar bulmustur. sonralari tutulan bu yontem devlet-i azam'imiza yani osmanliya kadar gelmistir..

bu durusta yildizlari izler gibi sirt üstü yatan erkek kisinin zekerinin üzerine kadin kisi tüner. eger erkek huysuz yaradilista ise kadinin erkegi zaptetmesi zaman almakla birlikte bu zaptedis kadini deli divane edebilir. iş bu durumda kadinin "hadi beybim hadi azmanim ucur beni oh bebek" gibi icine seytan girmiscesine soylevleri olabilir. anlayisla karsilanmasi gereklidir..

zira bu hadiseyi anlayisla karsilamayan kadikoyun esrafindan ördekten korkan ömer bey zevcesini hocaya okutmaya goturmus, olaylari anlatan hatun kisi sayesinde hoca dinden cikmis ve meczuba donusmustur..
yandaki minyatür tam olarak bu sekli anlatmasa da baska bi minyatür bulamadim.. sonucta ata biniliyor..


bacak omza!: yine yenicerilerin buldugu fisfislanan yontemlerden biridir.. "tüfenk omza" adli bir komutu evinde zevcesi ile oynasirken latife icinde "bacaaak omza" diye soyleyen bir yeniceri cavusunun gordugu manzara karsisinda delirdigini kahvedeki arkadaslari yeminler ve billahlar tarafindan anlatmislar o gün orada o hikayeyi dinleyen herkesin evinde tam 9 ay 10 gün sonra bebek seslerinin yükseldigi soylene gelmistir..

bacak omza munasebetinde hanfendi bacaklarini sanki "bütün gün ev isi yaptim cok yoruldum" der gibi beyinin omuzlarina koyar.. danimarka kralliginin cocuklarimizi zehirlemek icin buldugu leg-go adi verilen oyuncaklar gibi birbirine gecmeliymis gibi bir duruma düsen er kisi firsati degerlendirip ayni zamanda bel hareketleri ile de hareketin devamliligini gün isildayana kadar sürdürmelidir..


kaşık: bir çok efendinin ve hatta paşanin bu munasebet yontemini soylerken belini sakatladiklari tophane kahvelerinde anlatila gelen muhabbetlerin basinda gelir. hatta sadrazam efendimizin billurunu bu munasebet sirasinda sakatladigi, sadrazamin billuru gibi sakatlanmasi zor olan bir şeyin sakatlanmasi sayesinde bu pozisyonun rea arasinda "günah" olarak bilinmesine yol acmistir..

yine de ecnebiler arasinda Priştineli Bitli Kirkor efendinin teblig etmesi üzerine bu pozisyonun şöyle oldugunu anlatabilirim..

beyfendi beline bir yastik destegi koyarak bir divan a oturur.. yastik destegi en mühim noktadir ki unutulmasi takdirinde bel sakatlanmalarina neden olunabilir. hatun kisi de sanki orada beyi yokmuscasina divana oturmak isteyecek fakat orada beyi oldugu icin yine leg-go lar gibi kenetlenecektir. bundan sonrasi tamamen er kisinin sihhatine ve bel kuvvetine kalmistir.. cok gücsüz olan bir er kisi zevcesini ancak gidiklayacak cok güclü olan bir er kisi ise tavana yapistiracaktir.. kaldi ki galatali bankerlerden dombili izak efendinin kadini kocasinin cok calismasindan yakinarak kölesi cabbar ile iliskiye girmis olay kadinin tavana yapismasi ile meydana cikmis ve izak efendi galata esrafinda barinamamistir..


arkadan münasebet: adinin duyuldugunda bile bir cok zevcenin "oy" diyebilecegi bir teknik-i ala idir.. kayserili tas firin cirak oglanlarinin bulup gelistirdikleri bu yontem ile degisik hadiseler vuku bulabilir..

tipki kedi ve kopek durusundaki gibi duran hatun kisiye erk kisi bu kez hak yolundan degil de diger yoldan duhul etmek isteyecektir.. fakat yaradilisimizda gozlenen hadise oteki tarafta olmadigi icin zeytin yagi kullanilmasi, bu hadiseyi yapmadan evvel özellikle giritten getirilen zeytin yaginin erkegin malafatina sürülmesinde yarar oldugu ulema tarafindan ortak gorustur..

kör sünnetci yorgo efendinin sihhiye üzerine verdigi ögütlerini yerine getirmek isteyen 22. ortadan 3 yeniceri bu yöntemi dinledikten sonra kendi zekerlerini kesmisler ve zürriyetlerinden olmuslardir. bu da tarihimizdeki aci olaylardan biridir..



kedi köpek duruşu: mart aylarinda kuduran deliren kedilerin icat ettigi soylenen bu pozisyon yücelerin yücesi rabbulaleminin "biz sizi dünyaya uyasiniz, ordaki incelikleri tadasiniz diye yarattik" cümlesinden yola cikilarak uydurulmustur.. Vakanüvis Şaşı İkram Efendi "Kevaşifü'l Melanet ve Habaset" baslikli eserinde bu durustan soyle bahseder..

"her kim ki kedi koperkler gibi münasebete girmek ister o zaman hatun kişi elleri ve ayaklari yerde olmak surati ile ve bilhassa yeni dogan bebeklerin yürümeye heves etmeleri gibi durur.. er kisi arkadan sevkat ile yaklasip bir kez "lil laf-i ahad velemyekülen ve salavati" diyip ve bismillah diyip bel hareketi ile zekerini hatun kisiye zekr ederse mutlu bir izdivaclari olur"



dokuz alti (96): dokuz alti verilen bu duruma rumi cemiyetinde altmis dokuz dirler. rabbulaleminin yemek yememiz icin verdigi agizlari munasebette kullanmamizi saglamasi yonunden caiz oldugunu düsünmüyorum ben.. zaten bu vaka hakkinda abdullah hamdi celebi "femedi'ni kül hasane ve fa'tedü ma'teda aleyküm" diye beyanat vermistir..

velhasil bu hareket beyfendinin tenasul organini hanfendinin agzina gelecek sekilde uzanmasi ve o durumda hanfendinin de kendi tenasul organini beyfendinin agzina gelecek sekilde uzanmasi ile olusur.. sihhat acisindan hanfendinin yukarda olmasi daha uygundur. hanfendi "aman bey" dedigi noktada er kisinin aman etmesi durmasi vaciptir..