6.01.2007

rocky serilerindeki kayınço sorunu


abicim ne bitmez tükenmez çilesi vardir şu rocky'nin kayınçosundan çektigi.. kayincosu pauli 1-2-3 yetmez 4-5-6 filmdir olsun bir kere "allah razi olsun enişte bana çok sahane günler gecirttin altin saat aldin" dememistir yahu.. devamli bir şikayet "raki bana sunu yap, raki bana iş bul, raki ben cok mutsuzum" tripleri.. hayir eminim adrian olmasa cekmeyecek raki abimiz bu göt oglani herifi ama işte..

hem keldir hem bodurdur bu adam. hic bir sekilde bokstan anlamamasi ragmen 3. filmde mickey öldükten bir süre sonra hatir gonul ilişkileri ile rockynin antronoru olmustur.. 4. filme gelindiginde ise zurnanin zirt dedigi yer gorukmustur..

sen rocky sanli ünlü rocky kalk git ivan dragonun pesinden rusyalara ve dag bayir calis orada imanin gevresin ama bu pis kayinco paulie "rocky bu dag evinde ne işimiz var, rocky burasi cok soguk, geceleri kurtlar iniyor buraya" gibi sacma sapan sikayetler devamli bir huzursuzluk.. filmin sonunda rocky ivan dragoya samarlari birer birer indirirken rockynin arap antrenoru sevinciyi galyana getirir bir sekilde "cat cat cat" diye paulinin kafasina indirmistir tokatlari gerci..

buradan pauliye sesleniyorum "asabimi bozma lan artiz"

3 comments:

Anonymous said...

ulen bu paulie'ya kar$i bi dolmu$lugum vardi, iyi ki yazmi$sin. serinin dorduncu filminde rocky'nin kazandigi butun parayi avukatlara yedirten kimdi? tabii ki amin oglu paulie. lan aklima geldikce cileden cikiyorum.. serinin ilk filmi, rocky i$te tahsilatcilik yapiyo bi loan shark icin, gerekirse dovuyo elemanlari parayi aliyo yani i$te; paulie de istiyo ki ben de tahsilatci olayim; rocky de kiyamiyor ibneye, "ulen senin etin ne budun ne" diyemiyor, ondan kiviriyor falan. zaten rocky de bunun bacisina hallendi sonunda. yani olacagina vardi. allah kahretmesin ulen rocky ne buldun adrian denen o karida.. oysa ivan drago'nun karisi bricit nilsen ta$ gibiydi. ustelik ivan yenilince, rakiye de hallendi hafif... ah be tosunum.. ah be raki'm.. ah.

Anonymous said...

eski soluk bi görüntü olarak kalsa da aklımda bu raki, sevdiceği, hısım akrabbası vs. sayende bilinçaltına atılmış bir kıllanma hissiyatıyla yüzleştim ve adeta bi kez daha barıştım kendimle. eline yüreğine sağlık. 82 li bir bünye olarak bu tip tarihsel fenomenlerimizle bizi yeniden yeniden yüzleştirmeni ve ortak hissiyatlarımıza tercüman olmanı dört gözle bekliyorum.(şahsen ben biarz tembel ve bezgin bi insanım) takibindeyim ekşiyazarım. öptm imza: smy

ugur parildak said...

anoymous olarak yaziorsunuz ben saniyorlar.. yazik..