6.03.2007

balkondan sepet sallayarak bakkala ulaşabilen şerefsizler

çok ağır konustugumun farkindayim ama şimdi sigaram bitmisken günün bu saatinde en yakın bakkal en az 5 dk lik mesafedeyken kizmamak elde mi..

hep özendim bu serefsizlere hep kıskandım. filmlerde gördüm dizilerde izledim hep yatmadan önce dua ettim "rabbim yanimizdaki bos dükkana bakkal acilsin nolur bakkal acilsin" ama noldu arkadas kadin kuaforu acildi.. sir agda yapilan, sac boyanan fön cekilen bir yer oldu. tüm gün dombili kadinlarin gelip güzellesmeye calistiklari kenar mahalle kuaforu..

ah be oysa ki parayi koyucaktim "bakkal amcaaaaaaaa" diye bagiricaktim istegimi dile getirecektim hop sepete koyduklarini cekicektim yukari..


kader bana gülmedi a dostlarim.. ah ben cilekes ben..



ayni serefsizler belki sepet sallamazlar ama kapicidan "ferruh amca 2 ekmek bir yumoş" diyerek ürün alirlar. ha sepetten sallamisin ha kapicidan istemissin.. herkes sansli dogmuyor işte dostlarim. gecen serefsizim kar yagiordu izmire bakkala gittim gazte almaya ekmek almaya.. nasil üşümüşüm.. ah ulen be ah..



2 comments:

arolilja said...

Dostum teknoloji artık bakkalları telefonumuzun ucuna getirdi. Şahsen ben telefon açıyorum "üst kattan inecek sepete 1 kola, 1 ekmek" diyorum, ineceği bölgenin koordinatlarını veriyorum, böylece nazik ses tellerim bakkala seslenmekle aşınmıyor. Bilmiyorum, bizim buralarda böyle...

Anonymous said...

mesela bu narliderede, "dogulu" bakkallar var, adamin 383957346 tane cocugu var; her bir apartman dairesine en az 2 cocuk tahsis etmi$. ariyorsun geliyor. i$te aile planlamasi diyor, ayakta alki$liyorum.