6.07.2007

arabesk izdirabim oldu


ben anlamiyorum bu arabeskcilerin özlemini arkadasim.. yahu kizlarla olamiyorsan bir sekilde etmiyorsan uzaklasirsin kendini işine verirsin. ne bileyim kendini gelistirirsin ondan sonra tekrar sansini denersin. ama yok paso bir ask acisi paso bir ask özlemi.. ulan bir aseksüel ol be bir "olmuyor anasini satayim bundan sonra benim en iyi sevgilim elim de be", "gay felan olucam artik amaaa" diye gel koş.. ama yok hala bir kadin özlemi hala bir sey.. sanki bunlar dunyalarinda sevgilileri olmazsa mahf olucaklarmis, dünyalari yikilicakmis gibi.. her neyse..







Bir de bir sekilde orhan gencebaydan korkuyorum. sadece kasli kollari olmasi yüzünden degil şu şekilde sözler yazabilecek kadar manyak oldugu icin;

"ben topragin signesinde insan denilen bir canim
hem düsünür hem severim budur tastan farkli yanim
her maddenin zerresini bedenimde tasiyorsam
ben ne bir tas ne bir agaç, insanligimla insanim..."
lan nasil bir delilik nasil bir manyaklik hangi kafa ile yazdin bu sozleri.. yandaki fotoya gülüyorum bu arada yazarken.. özellikle ceylanin tipini skeyim cok afedersiniz.. bas parmagini agzina almis bir de. arabesk düstürü ile yakisiyor mu ablacim o parmak? arabeskci emer mi bas parmagini? yazik cok yazik.. müzigimiz bir dönem kimlere emanet olmus..

3 comments:

füruzan said...

bence ceylan daha çok tırnağını yiyor gibi sencede öyle deel mi bebeem?evet hımmm!

ezgi said...

şantaj montaj buldum. göndereyim mi?

Anonymous said...

İbrahim tatlıses'i o gürüuhla bir tutmanı şeyediyorum