6.04.2007

legodan kule

gün geçmiyor ki beni benden almayan cildirtmayan bir hadiseye taniklik etmeyelim.. haberimiz kopenhagdan. dünyanin lego devi "lego" firmasi (ki lego firmasinin lego devi olmasi su dunyadaki en mantikli olaylardandir) bilmem kacinci yillarinin serefine bir kule dikmisler.. ben heyecanlandim bu haberi duyunca.. anam dedim ben de gencken kule dikerdim legolarimla.. demek ki bu apayri bir endüstriymis, insanin icgüdülerinden gelen bir seymis.. kule şu şekil;


şlimdi hakket adamlarda tesis var. tesisi gectim legonun sahibi kendileri. yaparsin gecersin sorun o degil sorun bunu gordukten sonra "madem boyle bir gelenek var bakayim insanlar ne tarz kuleler insa etmis diyip arastirma yapmam.. saolsun google cok basarili sonuclar verdi;



şimdi suratindaki bu yavsak gülüsle siritan ve kulede uber salak bir sekilde araba kullanan arkadasin ismi andei.. isvicreli.. gülüyor ama belli ki o yaptigi kulenin muteahhidi kendisi degil. baskasinin malini sahiplenmis muhtemelen babasi yapmis.. pic kurusu bir de kendi yapmis gibi üstünde araba kullaniyor "ulan göt lalesi imkan olsa bizde bin katini yapardin onun gülmezdik yine de vakur dururduk" demek istiyorum kendisine.. cok kizdim.. oh negsel ya baba parasiyla legoyu al sonra babaya yaptir üzerinde araba kullan.. ah ulen be..

cok haset ettim de gittim kendi yaptigim legonun bi fotosunu cektim.. babam zamaninda cekmis.. bizimkisi anca foto ceksin zaten..


cicekli legoyu ve üstündeki adami saymiyorum abi.. imkanlarimiz bu kadardi kaderimiz buydu. bizi buna mahkum eden yetkililere basta annem ve babama yaziklar olsun..

4 comments:

Burcu SezeR said...

Herkesin elindeki kendine diyorum ben kısaca..Çok çirkin bir çocuk..top olsun...ahahaa....

Anonymous said...

ben daha ziyade yatay eserler ortaya koyardim gencken bu legolarla, bunu bu kadar dik yapmanin anlami nedir? boyle kuleler falan? yaradana meydan okur gibi?? summa ha$a.

anadolu kulturunde mutevazilik var, gokdelen yok, kervansaray var. yaziklar olsun bu milleti, bu ummeti batinin kulu kolesi eden anlayi$a diyerekten yazimi noktaliyorum.

Anonymous said...

Azuth
Halkı yanlış yönlendiriyorsun. Yüz karasısın
Resimde koskoca Legoland California yazıyor,utanmadan kalkmış kopenhag diyor

Bu halk seni affetmez bebek

Anonymous said...

legoları dikine dizme çabası acaba başka bir konudaki eksikliğinizi mi kapatmaya yönelik?
-:)-tabi bazen bir pipo sadece bir pipodur diyebilirsin:p