6.06.2007

kilolarimizdan başka bir şeyimiz yok

eski dostum çalı sakal karl in cok sevdigim bir sözü vardi "zincirlerimizden başka kiracak bir şeyimiz yok" diye.. fakat keser döndü sap döndü gün geldi devran döndü kaybedecek yeni şeyler edindik.. bunlarin basinda da alenen kilolar gelmekte. hangi arada gelip yerlestirtigini bilmedigim bu "alçak" kilolar sayesinde cok insan ekmek yiyor dostlarim. "abim canim abi kilo verdirteyim be abim" cingeneliginde bir sürü insan dolaniyor etrafta. hesapta biz kilo vericez sonrasinda arkadaslara da "ah mon dieu harikasin kilo verdim al bu da para çorba alirsin" diyecegiz.. Yer mi lan anadolu cocugu bu numaralari!! Yer mi lan delikanli adam tiriviri dietleri..

her neyse nete girdim diet bakiyordum ki alttaki mükemmel şeyle karşılaştım;



şahsim adina diet suyu bulan dingili anlindan opmek istiyorum.. bu nasil bir girisimcilik nasil bir insanlarin paralarini sögüslemek icin herseyi yaparimcilik.. lanetler olsun kapitalist dünya düzeninine.. yeter artik söz milletin !! fakirin kilolari zenginin suratina balyoz gibi inecek.. (sosyalist söylemlerim burada tükendi)

4 comments:

Anonymous said...

fikirlerinizi okudum ve cok etkilendim. bugun ortalama bir su 50 kuru$a satiliyor, yarin belki 60 olacak bu rakam. kim bilebilir?

ama benim bir onerim var.

eger insanlar birle$irse ve sevgi hakim olursa tum dunyaya, o zaman su en fazla 30, bilemedin 40 kuru$ olur. ama insanlar paranin kolesi olursa eger o zaman 90 kuru$ bile olur ve bunu kimse engelleyemez. bu yuzden once ekonomik dengelerin oturmasi beklenmeli ve makroekonomik stabilite saglandiktan sonra su yava$ yava$ icilmelidir.

Anonymous said...

suyun bu hale gelmesinin arkasinda $eytan amerika birle$ik devletleri vardir ve bu kacinilmazdir.

Anonymous said...

canlıların yüzde yetmişe yakını sudur ve tüm dünya da suyun peşindedir bu yüzden. amerika da suyu istemektedir.

füruzan said...

ayrıca imf'ye de borcumuzu ödemeyeceğiz!